Tuesday 10 May 2011

Ke Dunia Baru...

Alhamdulilah pada 8hb Mei 2011, aku selamat sampai ke Kota Kinabalu, Sabah bersama adikku Farah menaiki pesawat MAS MH2608..... Tepat jam 12.30 akhirnya pesawat yg kami naiki mendarat ke bumi sabah dgn selamat walaupun angin agak kuat....Tapi aku mmg xpuas hati btul kt pilot tue...mula2 pilot yg bawa dari kl-labuan...mmg teruk gler stail mdarat die...bengang je otak aku...sakit kpla..pas2 ingatkan da tkr pilot ok la skit.last2 pilot dr labuan -kk lg truk..detummmm bunyi kpal trbg tue mdarat..kecut perut weii....apa lg aku ng adk aku duk myumpah je xabs2..huhu..smpai kt bwh tguu bagasi plak..punya la lmbt gler...ermm tgu punya tguu akhirnya semua selesai..along aku da tggu kt dpn pintu airport..seronok jgk pgalaman tue...ermm...sblm tue aku nk cte skit ari terahir ng cik abg tersayang...die mmg layan aku btul2 mlm tu..bayangkan sbtu lps abs je keje trus die dtg amik aku n bekejar ke airport air asia amik adk lelaki aku dr sbg nk blik ke trganu...2 jam beb lama gler..farah kt blkg da mbuta da...pas amik anam g plak klia nk print tiket aku pg2 esoknya nk berlepaskan...
pas2 trus balik..benti kt kajang makan dulu...abs je mkn ktrg g putra beli tiket anam...pas2 apa lg jalan2 g karok ramai2 hehehehe....abg je trus plak berkeja anta anm ke putra..tguu lama gler...bas xdtg2..tiket kul 10.. 11.30 baru smpai sbr jelaa...pas anta anam abg aku ni anta la aku balik kerinchi...dlm kul 12/30 mlm gak la time tue....esoknya nk kuar kul 5.kcian abg aku..pnat die seharian...tdo bpe jam je demi aku kn..esok pg2 ktrg da bgun...abg aku nata aku ke klia..time nk tggl die sedih sgt la..tp sbb cover cun dpn farah aku tahan je sedih nie,,huhu....tp apa2 pon aku pcaya die syg aku sgt2 mcm aku syg die.. semoga kita kekal selamanya sygku...  

No comments:

Post a Comment

Hida Qistina Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

My Anniversary Wedding..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers