Friday 22 July 2011

Mengamit Kenangan...PART 4- Betty

Same x muka ktrg..hehehhee..mane satu aku yer,..hehhehe
Now turn aku cter psl Betty lak..hehhehe..die nie org slalu org tertukar....dr kipsas smpai le kt ukm..org kata muke kami nie sama hehhehe..kdg2 tgk ada gak iras2 hahahaha..perangai pon lbh kurang aku gak hahhaha..ms kt kipsas dulu kami xlah rapat sgt sbb blok hostel xsama..tp die selalu dtg bilik aku..lepak2 smbil borak2 dr situ kami agak rapatla..hehhehee....

So skrg kami dh blaja kt UKM..walaupun berlainan kos..die dpt dakwah sme ng ain cikun..aku sorg je kos bhasa arab..huhu...mule2 sedih gak tp skrg aku dh redho mgkn ada hikmahnyer kn..ermmm..berbalik pd cter aku ng betty nie..heheheh..byk yg lucu kt ukm nie..ktrg slalu bgaduh,merajuk dan sewaktu dgnnyer la hahahaha.. tp xlama pon plg lama sehari hahahha....kelakar je..cm budak2 tp tula hbgn kami..sweet kn..huhu..

Betty nie manja sgt..tmbh2 ng aku..ad ke die ckp aku ni suke mbebel mcm mak die..die ckp aku ie mak die kt hostel tlg la hahhahaha..aku aggap die dh mcm adk aku dh...tp gaduh2 tu besela...kwn2 aku sume adk2 aku..dh mmg aku plg tua dr diorg kn hahha...Aku arap hbgn aku ng die akan sentiasa berpanjangan selamanya...Love U BETTY !!!  muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh....

Sem dpn mgkn sem terakhir aku bersama kwn2 di hostel..arap2 dpt cipta kenangan plg manis sem dpn..huhu
Mana taknyer...sem 4 ktrg dh stat  praktikal..n aku myb dh xleh duk hostel. Sbb aku nk kawen dh.,..huhu..
Arap2 korg xlupa aku walaupun aku xde kt hostel dh..Betty pon kne jg diri berdikari,,jgn gduh2 ng cikun lg hehhee..cikun pon sme jg diri bek2 taw..pastikan kita ada kenangan manis sem nie..jln2 kt mane ye..hehhehee..Apa2 pon terjadi kita tetap sahabat selamanya..muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh...

No comments:

Post a Comment

Hida Qistina Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

My Anniversary Wedding..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers