Saturday 22 October 2011

i MISS MY fAMILY aND MY BABIES....

my Mia..mama miss u...
sO LONG tIME NO SEE YEAHH..... skrg aku da kt UKM...hidup ku sgt bz skrg..keje xbenti2 ada.. mana x nyer tanggungjwabku semakin bertambah2 huhu...agsmnet byk..presentation da ada yg selesai..rasa senang ati la skit....but i really miss my family at Sabah..huhu....Tmbh2 my babies Mia And Debab aslo xlupa kt syaza wijdan..huhuhu...xlama nk jumpa die minggu dpn..sowi cik anim xcare kt wijdan ye...tp still ingt di hati taw..gmbr korg sume ada kt dashboard nie..xcaye tnya cik yah tu huhuhu...muaaahaaahhaa...
my adik gemuk...mama miss u...

Mama miss u a lot kakak & adk gemuk....muaaaaaaaaaaaaahhhhh...Also my Esternal Cik farah ngek ngok..huhuhu......bila dpt jumpa kakak ku cyg...kakak ngiss yerr,,cian kakak...muahhhhhhhhhh rindu taw...huhuhu....

my wijdan..miss u alot....long time not see u...
see u tommorow :)
Begini la hidup kita sbg student..ermmm...mana xnyer aku sem dpn nk wat latihan industri.... dh dpt tempat..tinggal nk wat surat jer..nnt aku bermula kerjaya ku sbg reporter Arabic...rasa berdebar sbb blum ckup ilmu di dada..Namun aku perlu kuatkan semangat..huhu....sem ni dan sem dpn la ms aku nk kukuhkan ilmu nie... aku taw rezeki ada kt luar..ni peluang aku..korang doakan aku yer..huhu....

sem ini mcm2 peristiwa berlaku..tak taw bile nk citer...masa pon xde nk cter..insyaallah ada ms aku story all episode in my life ok... :)

No comments:

Post a Comment

Hida Qistina Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

My Anniversary Wedding..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers