Saturday 22 October 2011

My sis My Romemate...Saera @eira....

My Romemate...Saera....
    Now, turn my romemate stories... aku berkenalan kali pertama ng die pd thn 2010...awal2 masuk ke UKM.... die romemate aku since semester 1 lg..yg syok..kami nie satu kos..Arab & Tamadun Islam...Gempakkan??... first time aku tegur die, nk xnk je die jwb..aku relax lg sbb mgkn die malu or terkejut..maklum la aku ni mmg peramah kn ...


    So, after genap seminggu aku stay ng die lam bilik..ktrg xbyk bercakap...sdgkn ktrg satu kos...tp g clas asing2...kdg2 aku tgl sowg2 je kt bilik..mjur la aku ada geng2 kipsas yg duk satu blok ng aku..huhuhu..jd xsunyi la aku...dlm bilik ktrg still xbckp...aku da mula pelik ng die..aku tanya takut2 die ada pblem ke..die diam je..huhuhu..lomah....




      Smpai satu ms aku kena wat asgmnt ng die...aku da risau la sbb die xnk bkomunikasi ng aku...huhu....aku cari buku sowg2....ari mggu die selalu blik...ssh aku nk ajak wat keje..aku mula nk marah..huhu..last2 aku ambil insentif bwk hal ni ke ustazah..bkn apa kot die ada pblem xmau cter ng aku die leh story ng ustazh ke kn..hehe...Ustazah Asyikin....Die la menjadi org tgh ktrg..lucu2...


    ktrg duk bertiga lam bilik msyuarat time tue...bermula la sesi pertanyaan..die nmpk sedih jer...lam ati aku berbisik la..jahat gak aku kn..huhu...tp aku xtaw da cne nk bkomunikasi ng die huhuhu...arap2 hbgn aku ng die baik pasni..pas ustazah tanya...aku minta izin keluar la..xsdp duk lama2 ng keadaan die gtu..air mata aku pon da nk mgalir..huhu...


   Masa tue aku baru taw die ada pblem family...huhuhu..so...aku mcm rase kejam gak la wat die gtukn..tp sekurang2nya aku taw apa punca sbnar die kn...Sejak ari2 aku ng die da mula rapat...skrg da semester 3 pon..ktrg still romemate hehehhee....


    Orang kata gaduh2 sayang jer.... Skrg die da jarang balik..ada la masa ktrg nk beborak..hehhee...tp sedihnyer sem dpn aku tpksala bpisah ng die..aku da nk kawin kena la duk luar huhu....cian die....hlg romemate...tp aku arap die dapat suaikan diri ng org len cm aku..hehhehe....


 Tula die saera...adik bilik ku..,hehehehe...kalu dulu ktrg xblh bkomunikasi..skrg kalah bertih jagung bila ktrg berborak..hehhehee....betul la apa yg berlaku ada hikmahnya.... hargailah saat2 manis selagi sahabat tue masih bersama kita... :)


Love u saera cyg..hhehehehehehehe.....muaaahahahhahaa.......







2 comments:

  1. salam akak.. 1st time dlm sejarah org cter pasal sy.. hehe.. bez cter akak tu ye.. ada 1 akak lupa nk gthu kt cter tu kak, blog tu spe sifu? spe2?? hehe... no no no.. x mo lupe.. hehe.. xder la, bukan masalah fmly pn kak, cme rindukn arwah mak masih x hlg.. dan mse tu, keadaan ayah x sihat.. skrg, ayah pn dh xde.. bertambah sedih.. tmksh kak, krn sudi jd teman sy.. dunia dan akhirat.. i miss u kak forever... ust syikin.. syukran kt ustazah.. (-_-)

    ReplyDelete
  2. wslm..hahahhaa..aku lupa lak.. yg sifu blog aku ni adk come aku nie hahahaha...tp tula ank murid da advance skrg kn hehhehe.. kalah blog sifu....kui2...anyway thanks a lot yer dik...hehheheehe....Ukhwah abadan abada.... :)

    ReplyDelete

Hida Qistina Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

My Anniversary Wedding..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers