Monday 5 August 2013

Salam Aidifitri, Maaf Zahir & Batin...

Salam Kawan-kawan... Saangaaat Laaama aku xupdate blog nie... Entah mood xde nk update huhu... Tujuan utama aku update blog utk samapaikan ucapan selamat hari raya kpd semua kawan-kawan yang mengenali aku dan suami... Semoga syawal kali ini lbh bermakna dan xlupa ramadhan yg pergi menjanjikan pahala yg berganda buat kita... Dalam keseronokkan menyambut syawal jgn la lupa pd yg berkemampuan yer.. aku pon tahun nie beraya dlm bersederhana jer... 7hb aku dan suami akan bertolak balik ke Pekan.. Tahun ini giliran di rumah suami...Namun raya ketiga aku balik kelantan utk jumpa family tersayang terpaksa la tgl suami tercinta gara2 dia xdpt nk cuti lama... 19hb nie aku dh stat berkerja dgn smart readers... Excited jgk... Akhir kata aku menyusun 10 jari jika ada salah silap atau terguris hati... :)

No comments:

Post a Comment

Hida Qistina Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

My Anniversary Wedding..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers